De interactie tussen grote taalmodellen en de wereld

Sluit je aan op donderdag 16 april van 16u30 tot 18u30 voor 'De interactie tussen grote taalmodellen en de wereld', de voorlaatste sessie van een lezingenreeks met als titel 'Generative AI Conversations'. De lezing vindt plaats in lokaal I.0.03 op de VUB Main Campus en is de vierde van vijf boeiende lezingen bedoeld om de complexiteit en uitdagingen van generatieve AI te doorgronden, met inzicht in de implicaties voor onze universiteit en verder. Meer specifiek zal deze presentatie bekijken hoe grote taalmodellen communiceren met hun gebruikers en de wereld.

Met Vincent Ginis en Andres Algaba

Georganiseerd door professor Vincent Ginis en gastprofessor Andres Algaba, respectievelijk de VUB AI  opdrachthouder en de coördinator van generatieve AI aan de VUB, streeft deze reeks ernaar het begrip van en de richtlijnen van de VUB over deze opkomende technologie te verhelderen. Bereid je voor op een diepgaande verkenning van de werking van generatieve AI, de praktische toepassingen en de ethische overwegingen die het met zich meebrengt, waaronder gegevensprivacy en vooringenomenheid.

Voor de hele VUB Community

De Generative AI Conversations staan open voor de gehele VUB-gemeenschap, inclusief studenten, docenten, onderzoekers, administratief en technisch personeel. Elke sessie bestaat uit een presentatie, aangevuld met getuigenissen en een paneldiscussie, om een rijke dialoog over generatieve AI te bevorderen.

Zowel toegankelijk ter plaatse als online

De lezingen vinden plaats in lokaal I.0.03 op de VUB Main Campus en bieden de flexibiliteit om persoonlijk of online deel te nemen, zodat iedereen de kans krijgt om deel te nemen aan deze kritische discussies.

Volg hier online de lezing

INSCHRIJVEN

Begin: 16 mei 2024